Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jupííí! Tak dnes jsme všichni zaměstnanci (cca 700) podepisovali za 1/ Dohodu o změně obsahu pracovní smlouvy - 2 listy, za 2/ Souhlas zaměstnance s použitím fotografií a záznamů - 1 list, za 3/ Informace zaměstnavatele o zpracování osobních údajů zaměstnance - 8 listů. Vše samozřejmě dvojmo. Jedna hromádka pro zaměstnance a druhá pro zaměstnavatele! No není to GDPR a EU úžasné. Oni nám za to určitě zavedou nějakou ekologickou daň. Vážně super, soudruzi!!! 8-o

1 0
možnosti

..... mi přinde zajímavý že europoslanec Zdechovský za ty nekřesťanský love ani neví jaký stupidity v tem mimózním bruselským skleníku odhlasovalVEU!!!

4 1
možnosti

..nemá čas pan křestan, píše blogy na Idnes,bo se v Brusku nudí..Rv

1 0
možnosti
Foto

Jen dneska mne otravovalo několik institucí, že když jim neodsouhlasim tu stupididtu, že mi zruší registraci. Ať jde byrokratická EU do háje!

4 0
možnosti

GDPR je jen další neomarxistický počin v omezování svobody pracovitých.

9 1
možnosti
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1535x
Už mne nebaví držet pusu a dívat se mlčky, kam se naše republika ubírá. Chci přispět svou troškou k ubránění naší svobody, jak lidské, tak ekonomické, proto jsem se stal členem svobodných. Jestli se mi to bude dařit? Posuďte sami... :)

Seznam rubrik