Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ANO není politická strana, ANO je hnutí. Hnutí založené na kultu osobnosti, nemá ideu ani plán a podléha rozkazům jediného muže bez kterého by se ten spolek ihned rozpadl. Je to politický chameleón, který se udržuje u moci díky aktuálnímu populismu reagujícímu na náladu společnosti a je složen ze zlatokopů a převlékačů kabátů, kteří se do něj přesunuli po jeho raketovém růstu. Sekta...Svědci Burešovi

20 6
možnosti
ČP

Nikdy jsem v žádné straně nebyl. Jsem pravičák, jako když vyšije. Mám tisíc chutí se do Ano přihlásit.

4 5
možnosti
ZS

A vy jste z toho špatný a máte zkaženou neděli

3 7
možnosti
FS

A pan Sychra si dá opět k obědu koblihu.

2 1
možnosti
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1535x
Už mne nebaví držet pusu a dívat se mlčky, kam se naše republika ubírá. Chci přispět svou troškou k ubránění naší svobody, jak lidské, tak ekonomické, proto jsem se stal členem svobodných. Jestli se mi to bude dařit? Posuďte sami... :)

Seznam rubrik