Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I78v75o 80Ž70á40č46e11k

19. 1. 2018 11:48

Je velmi pěkné, jak se příznivci obou táborů zaměřují na očerňování toho druhého, místo na vyzvedávání svého. Ono totiž v podstatě není co vyzvedávat. Inu, já vás také poslechnu všechny. Se zájmem si počkám, koho mi na ten trůn posadíte. Na můj život to nebude mít podstatný vliv.

1 0
možnosti
JB

J68a66n 30B68u67r22i63a30n

19. 1. 2018 6:13

Na jednu oblast v rozhodování jste zapomněl - směřování republiky. Zeman nás svými kroky i myšlenkami táhne na východ k Rusku či Číně.

Můžeme si oprávněně říkat, že na západě je spousta špatných či nesmyslných zákonů, ale zákony se dodržují a systém právního státu funguje.

Rusku se o něčem takovém ani nezdá a ani si na to moc nehraje.

Špatné zákony se dají změnit - stačí k tomu dotlačit zákonodárce. Změnit ale oligarchistickou společnost k právnímu státu je daleko těžší.

Proto volím proti Zemanovi, proto volím Drahoše.

1 4
možnosti
VE

Vliv prezidenta na takové směřování je malý a směr toho směřování lze v budoucnu otočit o 180° . Na rozdíl od těch uprchlíků, kterých se už nezbavíme

1 0
možnosti
JR

J35a81r89a 84R71a34n59k

19. 1. 2018 2:20

Smutna, ceska statistika, jezisimarja, koho mam volit, kdyz uz skoro vsichni ti komanci vymreli? Mate to problemyRv To nic, Vladimir Vam vsem opet pomuze, klidne si muzete "zvopaknout" 68.RvRvRv

1 6
možnosti
Foto

Asi Vám nerozumím. Já nevolím komanče...

0 0
možnosti
KB

Já taktéž. Zemana volit nebudu, ale nebudu volit Drahoše jen proto, aby tam nebyl Zeman. Prostě je mě v tomto okamžiku jedno, jestli to bude jeden či druhý.

2 0
možnosti
MK

Ne, spíše "Kde alibi nestačí!":-/ ;-)(za ten mínus se omlouvám)

0 1
možnosti
PV

To jste to vyřešil RvRvRv

4 1
možnosti
JR

J23a44r69a 77R83a74n97k

19. 1. 2018 2:25

Doufam, ze nemate deti, myslim, ze by jim jednoho dne Vase liknavost mohla vadit. Ty duchodove veky jsou skutecne dobre vymysleny, tady v Kanade se muze uz od 55, tesi mne, ze uz brzy budou i v tech radoby postkomunistickych (ale presto stale komunistickych) V3 zemich vyhravat mladi. Fandim te nove generaci:-)

0 1
možnosti
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1535x
Už mne nebaví držet pusu a dívat se mlčky, kam se naše republika ubírá. Chci přispět svou troškou k ubránění naší svobody, jak lidské, tak ekonomické, proto jsem se stal členem svobodných. Jestli se mi to bude dařit? Posuďte sami... :)

Seznam rubrik