Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Máte naprostou pravdu pane Stanovský, resp. přesně jste popsal realitu. Zřejmě se nevyhnete nenávisti voličů ANO, kteří svobodu, nejen slova, vnímají tak nějak po babišovsku.

0 0
možnosti
LC

Dojemná starost o to, koho si zvolili v mně nesympatické straně/hnutí, za předsedu.

1 0
možnosti
Foto

Pokud by ten předseda neovlivňoval naše životy, tak je mi to ukradené :)

1 1
možnosti
SN

:-).....Pane autore! Přečetl jsem si "výživnou" dskusi, diskutéři se tam dost vyřádili! Já fandím těm, kteří s Vámi nesouhlasí ! POkud se Vám zdá, že Babiš porušuje zákon, je třeba podat trestní oznámení! Pokud se jedná, že bohatne na dotacích, poděkujte EU, jsou nárokové, berou je i ostatní, kdyby je nebral považoval bych ho za hlupáka. Hlavně...neohánějte se morálkou u politiků, Kalousek a řada jemu spřízněných o tom může vykládat.

Babiš vadí, právem! Zatrhl kšeftíky bratrstvu " kočičí pracky" kteří si tu od sameťáku ve vzájemné shodě tiše rozebírali republiku. Je normální, aby koalice s opozicí v srdečné shodě, vyjeli proti člověku, který bohatý do politiky přišel a začal dělat pořádek? Ten už krást nepotřebuje, má majetku na pět generací dopředu! Co Vy na to ? !!!!!!

0 2
možnosti
SN

:-).....Pane Červenko, nějaký argument by nebyl ? Rv

0 1
možnosti
JS

Nevím kdo jste Vy, Vy nevíte, kdo jsem já. Zatím nejsem volič ANO. Můžete mi prosím konkrétně sdělit v čem lhal a v čem se tedy liší od nesplnění volebních slibů na př. pana Sobotky?

5 5
možnosti
Foto

Když si přečtete ten článek, tak to tam máte...

1 0
možnosti
Foto

I87v21a96n 29M66a45r26e90k

26. 2. 2017 10:54

P.Stanovský, při vší úctě k Vám. Kolik je takových politiků, kteří slíbí "všechno všem" ? Jeden z nich sedí dokonce na nejvyšším křesle v parlamentu.

Ti Vám ale jaksi očividně nevadí ? Spíš v tom jako většina "odpůrců" R^[>-] A.Babiše vidím problém s nenáviděným EET ?

No,"vyčkejme času jako husa klasu" do voleb, určitě budete jejími výsledky "mile překvapen" .

Mlčící většina vašim blogem opět pár hlasů získala. Přeji hezký den R^

4 7
možnosti
Foto

Vadí, opravdu. Nejsem jejich příznivcem. Momentálně je ale Babiš nejvíce nebezpečný.

Osobně jsem zastáncem Svobody a pravice...

7 3
možnosti
Foto

Zapomněl jste v podtitulku zmínit ještě jednu vlastnost. ZÁVIST.

Ta se teď projevuje naplno. Zejména v souvislosti s EET.

7 2
možnosti
Foto

Před chvílí byly pod mým komentářem další příspěvky. Zmizely. Aneb "kam zmizel mlíkař?"

1 0
možnosti
ČP

Po přečtení přibližně první poloviny Vašeho článku (dál se mi ho číst nechtělo) musím říct, že je vidět, že pan Babiš přesně ví co dělá, je inteligentní, pracovitý a úspěšný. A bohatý. A přesně takové lidi ve vedení státu potřebujeme. Na rozdíl od Sobotků, Mládků, Chovanců a jim podobným "vykukům", kteří nic jiného, než se živit politikou neumí. Že pan Babiš umí, to již dokázal. Držím mu palce, protože chci změnu!!!

5 19
možnosti
ZH

Člověk, který své podnikání staví na dotacích, je úplně stejný vykuk, jako Sobotka, Chovanec atp. Takové ve vedení našeho státu opravdu nepotřebujeme.

15 5
možnosti
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1535x
Už mne nebaví držet pusu a dívat se mlčky, kam se naše republika ubírá. Chci přispět svou troškou k ubránění naší svobody, jak lidské, tak ekonomické, proto jsem se stal členem svobodných. Jestli se mi to bude dařit? Posuďte sami... :)

Seznam rubrik